spřátelené weby:       Ilustrace   |   Loutky   |   Soustružení dřeva
Petr SKÁCEL, Vančurova 5, Olomouc, telefon 775077842, email: grafikajinak@seznam.cz 

Střílení draků

Draci:

terče draku v PDF vytištěné na formát A4 = terč 40x40cm, terče vytištěné na formát A3 = terč 60x60cm. (na každém terči je 10cm kontrolní pásek, ten nesmí být v žádném případě větší než 10cm.


Saň:(terč č.1)   download: PDF
Zranění:zásah do tlamy
Životy:12x
Pohyb: 1x
Dech draka: není
Kritická vzdálenost: 5m
Bonus: Může snášet vejce (terč vejce: formátA4) při porušení pravidla níže. Umístí se na terčovnici mimo siluetu dračí hlavy.
pravidlo pro 18-11m: 3 a více šípů mimo hlavu/vejce přidá 1 vejce za dané kolo
pravidlo pro 5m-10m a výše: šíp mimo hlavu draka (1 vejce za každou minelu)
Dokud není vejce zasaženo, léčí na konci každého kola +1 zranění. Max. počet vajec 3ks.

střelci tým datum kategoriebonusyvzdálenost
Staňková DUPL UP-Ol 19.9.2017PL T60x600/0/0/0/1/0/50bn 8m
Skácel/Hönig UP-Ol 25.9.2017PL T60x600/6/0/0/0/6/660bn 12m


Dračerka:(terč č.2)   download: PDF

Dračerka je velice rychlý drak. Má jednu zásahovou zónu - tlamu.

Životy:Zabít lze 6xopakování: zásah tlamy 5-ti šípy v jednom kole.
Rychlost:3x (0-1 šíp v tlamě), 2x (2 šípy v tlamě), 1x (3 šípy v tlamě), 0 (4-6 šípů v tlamě)
kritická vzdálenost: 10m / eliminace "dechu draka": v každém kole musí být zasažena alespoň 2x do tlamy. kontaktní 5m


střelci tým datum kategoriebonusyvzdálenost
Mather/Hönig UP-Ol 16.8.2017PL T60x600/0/0/0/0/0 0bn 6m


Drak:(terč č.3)   download: PDF

Nejméně nebezpečný drak. Má dvě zásahové zony tlamu a tlapy.

Životy:Zabít lze 20 nevyléčenými zásahy do tlamy.
Rychlost: 2x
kritická vzdálenost: dech draka 10m / eliminace "dechu draka": 10 nevyléčených zásahů do tlamy, kontaktní 5m
Bonus: léčení automaticky +1 zásah tlamy při nezasažení ani jedné z bodovaných
postih: v případě zásahu každé z předních tlap alespoň jedním šípem -1 na posun, ... a současně tlama -2 na posun.

střelci tým datum kategoriebonusyvzdálenost
Mather/Hönig UP-Ol 19.9.2017PL T60x600/0/0/0/0/0 0bn 7m


další připravované varianty:

Mně-Nič:(terč č.4) download:   PDF  JPG

Má jednu zásahovou zonu hlavu (mimo tlamy a límce). Sežraný šíp (šíp v tlamě) zmizí z toulce (v příštím kole akcí) Zabít lze 10 nevyléčenými zásahy do hlavy.
akce za kolo: posun: 1x, léčení: automaticky o -1 zásah limce nad hlCVOU
kritická vzdálenost "dech draka": 10m / eliminace "dechu draka": 10 nevyléčených zásahů do hlavy
kritická vzdálenost kontaktní : 5m tým prohrál a končí s pokusem a tento den už stejného draka "lovit nemůže".


střelci tým datum kategoriebonusyvzdálenost
Tionová/Tionová Olomouc 31/10/17BB T60x600/0/0/0/0/0 0bn 8m


Vodní dráček:(terč č.6) download:   PDF  JPG

Má sedm zásahových zón (A-G). Zabít lze zásehem všech zón (Pouze jeden zásah). V případě opětovného zásahu již zístané zóny se tato počítá jako nezasáhnutá.
akce za kolo: posun: 1x
kritická vzdálenost "dech draka": 10m / eliminace "dechu draka": zásah min. 3 zón
kritická vzdálenost kontaktní : 5m tým prohrál a končí s pokusem a tento den už stejného draka "lovit nemůže".


Pětihlav:(terč č.6) download:   PDF  JPG

Má pět zásahových zón/hlavu. Zabít lze zásehem všech hlav v jednom kole.
akce za kolo: posun: 1x
kritická vzdálenost "dech draka": 10m / eliminace "dechu draka": zásah 3 hlav/kolo
kritická vzdálenost kontaktní : 5m tým prohrál a končí s pokusem a tento den už stejného draka "lovit nemůže".



Bonusy:

Tým si před začátkem pokusu může dle svého uvážení nakoupit bonusy (lístek s názvem bonusu). Cena nakoupených bonusů (ne spotřebovaných) je hlavním hodnotícím kritériem úspěšnosti pokusu. V případě shodné ceny bonusů se přihlíží ke vzdálenosti, na kterou byl drak zastřelen. Pro dosažení nejlepšího hodnocení je tedy nutné střílet bez bonusů a na co největší vzdálenost.

Střelec může v každém kole místo jednoho z výstřelů zvolit aktivaci bonusu (v případě, že má k dispozici bonusy). Přetrhne/znehodnotí lístek s bonusem a nechá ho na střelecké čáře. Ten se projeví na poslední vystřelený šíp nebo na první dva šípy v dalším kole.Po účinku bunusu se lístek odstraní ze střelecké čáry.


Zpřesni:

NA šíp se nasadí měrka široká 4cm, obvod měrky se počítá jako tělo šípu.

Cena:10bn
aktivace: 1akce + bonus

Jed:

Šíp zůstává v terčovnici a se započítává i v dalším kole.

Cena:10bn
aktivace: 1akce + bonus

Stín úspěchu:

nejhorší šíp střelce aktivujícího bonus se v daném kole nepočítá, místo něj se započítává zásah nejlepšího spoluhráčova šípu. Nebo v následném kole se místo nejhoršího šípu každého z týmu započítává hráčům šíp nejlepší.

Cena:20bn
aktivace: 1akce + bonus
Malé duplicate:

platí na jedno kolo po aktivaci (postih v případě, že střelec chce střílet jedno kolo za kolegu z týmu.

Cena:10bn
Duplicate:

platí na celý pokus/ střelbu(pouze jako postih v případě, že střelec chce střílet sám.

Cena:50bn
aktivace: 1akce + bonus
Najdi cíl:

V kole střelec nestřílí svou sadu šípů, ale pouze aktivuje bonus a určí jedno místo zásahu, které se bude počítat.

Cena:50bn
aktivace: 1akce + bonus

bonusy se nesmí cyklit, ale komba jsou povolena př: aktivuji pro příští sadu bonus jed (3 akce v kole), v následném kole můžu aktivovat na již "bonusový" šíp další bonus zpřesni.
© 2021 by Petr Skácel - Grafikajinak, email: grafikajinak@seznam.cz