terče draku v PDF vytištěné na formát A4 = terč 40x40cm, terče vytištěné na formát A3 = terč 60x60cm. (na každém terči je 10cm kontrolní pásek, ten nesmí být v žádném případě větší než 10cm.
Saň:(terč č.1) download:
PDF
Zranění:zásah do tlamy
Životy:12x
Pohyb: 1x
Dech draka: není
Kritická vzdálenost: 5m
Bonus: Může snášet vejce (terč vejce: formátA4) při porušení pravidla níže. Umístí se na terčovnici mimo siluetu dračí hlavy.
pravidlo pro 18-11m: 3 a více šípů mimo hlavu/vejce přidá 1 vejce za dané kolo
pravidlo pro 5m-10m a výše: šíp mimo hlavu draka (1 vejce za každou minelu)
Dokud není vejce zasaženo, léčí na konci každého kola +1 zranění. Max. počet vajec 3ks.
střelci | tým | datum | kategorie | bonusy | vzdálenost |
Staňková DUPL | UP-Ol | 19.9.2017 | PL T60x60 | 0/0/0/0/1/0/50bn | 8m |
Skácel/Hönig | UP-Ol | 25.9.2017 | PL T60x60 | 0/6/0/0/0/6/660bn | 12m |
Dračerka:(terč č.2) download:
PDF
Dračerka je velice rychlý drak. Má jednu zásahovou zónu - tlamu.
Životy:Zabít lze 6xopakování: zásah tlamy 5-ti šípy v jednom kole.střelci | tým | datum | kategorie | bonusy | vzdálenost |
Mather/Hönig | UP-Ol | 16.8.2017 | PL T60x60 | 0/0/0/0/0/0 0bn | 6m |
Drak:(terč č.3) download:
PDF
Nejméně nebezpečný drak. Má dvě zásahové zony tlamu a tlapy.
Životy:Zabít lze 20 nevyléčenými zásahy do tlamy.střelci | tým | datum | kategorie | bonusy | vzdálenost |
Mather/Hönig | UP-Ol | 19.9.2017 | PL T60x60 | 0/0/0/0/0/0 0bn | 7m |
Má jednu zásahovou zonu hlavu (mimo tlamy a límce). Sežraný šíp (šíp v tlamě) zmizí z toulce (v příštím kole akcí) Zabít lze 10 nevyléčenými zásahy do hlavy.
akce za kolo: posun: 1x, léčení: automaticky o -1 zásah limce nad hlCVOU
kritická vzdálenost "dech draka": 10m / eliminace "dechu draka": 10 nevyléčených zásahů do hlavy
kritická vzdálenost kontaktní : 5m tým prohrál a končí s pokusem a tento den už stejného draka "lovit nemůže".
střelci | tým | datum | kategorie | bonusy | vzdálenost |
Tionová/Tionová | Olomouc | 31/10/17 | BB T60x60 | 0/0/0/0/0/0 0bn | 8m |
Má sedm zásahových zón (A-G). Zabít lze zásehem všech zón (Pouze jeden zásah). V případě opětovného zásahu již zístané zóny se tato počítá jako nezasáhnutá.
akce za kolo: posun: 1x
kritická vzdálenost "dech draka": 10m / eliminace "dechu draka": zásah min. 3 zón
kritická vzdálenost kontaktní : 5m tým prohrál a končí s pokusem a tento den už stejného draka "lovit nemůže".
Má pět zásahových zón/hlavu. Zabít lze zásehem všech hlav v jednom kole.
akce za kolo: posun: 1x
kritická vzdálenost "dech draka": 10m / eliminace "dechu draka": zásah 3 hlav/kolo
kritická vzdálenost kontaktní : 5m tým prohrál a končí s pokusem a tento den už stejného draka "lovit nemůže".
Tým si před začátkem pokusu může dle svého uvážení nakoupit bonusy (lístek s názvem bonusu). Cena nakoupených bonusů (ne spotřebovaných) je hlavním hodnotícím kritériem úspěšnosti pokusu. V případě shodné ceny bonusů se přihlíží ke vzdálenosti, na kterou byl drak zastřelen. Pro dosažení nejlepšího hodnocení je tedy nutné střílet bez bonusů a na co největší vzdálenost.
Střelec může v každém kole místo jednoho z výstřelů zvolit aktivaci bonusu (v případě, že má k dispozici bonusy). Přetrhne/znehodnotí lístek s bonusem a nechá ho na střelecké čáře. Ten se projeví na poslední vystřelený šíp nebo na první dva šípy v dalším kole.Po účinku bunusu se lístek odstraní ze střelecké čáry.
NA šíp se nasadí měrka široká 4cm, obvod měrky se počítá jako tělo šípu.
Cena:10bnŠíp zůstává v terčovnici a se započítává i v dalším kole.
Cena:10bnnejhorší šíp střelce aktivujícího bonus se v daném kole nepočítá, místo něj se započítává zásah nejlepšího spoluhráčova šípu. Nebo v následném kole se místo nejhoršího šípu každého z týmu započítává hráčům šíp nejlepší.
Cena:20bnplatí na jedno kolo po aktivaci (postih v případě, že střelec chce střílet jedno kolo za kolegu z týmu.
Cena:10bnplatí na celý pokus/ střelbu(pouze jako postih v případě, že střelec chce střílet sám.
Cena:50bnV kole střelec nestřílí svou sadu šípů, ale pouze aktivuje bonus a určí jedno místo zásahu, které se bude počítat.
Cena:50bn